wtorek, 16 lutego 2016

Nominacja do Liebster Blog Award

Witam, tym razem mam dla Was coś innego niż rozdział a mianowicie odpowiedzi na kilka pytań. Zostałam nominowana do Liebster Blog Award przez PomyLune, autorkę bloga maddieravenclaw.blogspot.com. Miałam zamiar nie reagować, gdyż nie bawię się w żadnego typu łańcuszki. Jednak postanowiłam odpowiedzieć na zadane pytania jednocześnie nie nominując nikogo.

1. Co Cię skłoniło do napisania bloga?
Szczerze to nuda i chęć sprawdzenia, czy potrafiłabym to zrobić.

2. Do jakich filmów i książek najchętniej wracasz?
Trochę tego jest. Na pierwszym miejscu jest oczywiście Harry Potter. Mogę go oglądać i czytać codziennie i nadal mi się nie znudzi. Wśród książek do których chętnie wracam są jeszcze Zwiadowcy, Percy Jackson, wszystkie książki Jane Austen i Diany Palmer. W przypadku filmów już jest trudniej wymienić kilka tytułów, gdyż każdy film, który mi się spodoba mogę obejrzeć milion razy.  

3. Jaki jest Twój ulubiony cytat?
Niestety nie mam pamięci do cytatów, więc nie mam ulubionych.

4. Którą część garderoby najbardziej lubisz?
Nie jestem przywiązana do żadnej części garderoby. Chyba, że do okularów, bez których jestem ślepa jak kret ;-)

5. Jaki jest Twój ulubiony YouTuber?
Nie istnieje taki, gdyż YouTube służy mi przeważnie do obejrzenia filmu czy odtworzenu muzyki.

6. Nosisz obecnie krótkie, czy długie włosy? Jakie wolisz?
Krótkie, krótkie i jeszcze raz krótkie. Uczucie, gdy wstajesz rano i nie musisz przejmować się za bardzo fryzurą. Bezcenne.

7. Grasz na jakimś instrumencie? Jeśli nie, to chciałabyś?
Jedyny instrument, na którym gram to są tylko nerwy. W tym to jestem mistrzem (-: Jakoś tworzenie muzyki mnie nie pociąga.

8. W której klasie zaczęłaś pisać?
Pierwsze moje opowiadania powstały, gdy miałam 8/9 lat. Ale nie dotyczyły one oczywiście Harrego Pottera. Historię związaną z powieścią pani Rowling zaczęłam pisać już w momencie, gdy skończyłam swoją edukacje.

9. Ulubiona piosenkarka/piosenkarz/zespół?
Nie mam takiego. Lubię słuchać zarówno muzykę lat 80 i 90 jak i hip-hop.

10. Gdzie byłaś za granicą? Jeśli nie, to chciałabyś?

Niemcy i Czechy. I to tylko dlatego, że do tych dwóch państw mam niedaleko. Moim marzeniem jest odwiedzić jakąś wyspę z palmami, plażą, słońcem i wodą.

4 komentarze:

  1. Fajnie, że jednak odpowiedziałaś na nominację :) Ciekawe odpowiedzi :)
    Pozdrawiam :D xoxo :*
    PomyLuna ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj!
    Nudzi Cię ciągłe tworzenie zestawów i chciałabyś sobie ulżyć? A może nie potrafisz tego robić? Jeśli tak, to zapraszam na Nasz Spis Opowiadań - Kolekcje Ubrań!
    Nie pożałujesz, a zyskasz sporo!

    Pozdrawiam :D xoxo :*
    PomyLuna ;*

    http://nasz-spis-opowiadan-ubrania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Coś dawno nie było tu nic nowego :) Kiedy nowy rozdział?
    Pozdrawiam i czekam,
    AniaXXX

    OdpowiedzUsuń
  4. Cześć! Czy znasz serię o HARRYM POTTERZE? Jeśli tak i choć trochę spodobał Ci się ten magiczny świat, to na pewno przypadnie Ci też nasza WIRTUALNA SZKOŁA MAGII inspirowana HOGWARTEM - www.salem.xaa.pl

    OdpowiedzUsuń